iPhone’larda Güvenlik Açığı Tespit Edildi

· Yazar: Hüseyin caliskan

Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Dr. Ömer Fatih Sayan, iPhone cihazlarda degisecek çalınmasına niçin olabilecek bir güvenlik açığı tespit edildiğini duyurusunu gerçekleştirmiş oldu. BTK, mevzuyla ilgili soruşturma başlatırken Apple’dan izahat istedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Dr. Ömer Fatih Sayan, bugün ülkemizdeki iPhone kullanıcılarını yakından ilgilendiren bir izahat yapmış oldu. X üstünden meydana getirilen açıklamada, iOS cihazlarında güvenlik açığı tespit edilmiş olduğu aktarıldı.

Ulusal Siber Vakalara Müdahale Merkezi (USOM) tarafınca bir süredir iOS cihazlara yönelik emek harcamalar gerçekleştirildiğini ifade eden Sayan, bu emek harcamalar neticesinde açıkların bulunduğunu aktardı.

Açığın, cihazların kontrolünün ele geçirilmesine ve verilerin çalınmasına niçin olabileceği ifade edildi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

The maximum upload file size: 256 MB. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here